היא התחילה לעבוד ברשת אפריל לפני 21 שנה והתקדמה עד לעמדתה הנוכחית כסמנכ"ל השיווק והסחר של הרשת. מירב אליהו, האישה שחיה ונושמת יופי מגלה לנו מהם המותגים האהובים עליה ועל אילו מוצרים היא לא מוותרת:
מהם ארבעת המוצרים שאת לא זזה בלעדיהם?
1. פוטו פיניש פריימר של סמאשבוקס
הימים שלי מתחילים בשמונה בבוקר ונגמרים בעשר בלילה. הפריימר המעולה הזה מעניק לעור מרקם אחיד ונמרח בתחושה רכה ומשיית. המייקאפ נמרח מושלם והאיפור לא זז כל שעות היום.
2. קרם יום אנטי אייג'ינג' SPF 30 של לה פררי
אפילו שההמלצה היא להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג החל מגיל 30, אני משתמשת במוצרים כאלה כבר מגיל 25 ומאוד מקפידה על שימוש יומיומי. אני אוהבת את הקרם הזה במיוחד כי המרקם שלו מושלם, הוא מאוד נעים לשימוש וגם מכיל מקדם הגנה גבוה.
קרם יום אנטי אייג'ינג' (Anti Aging Day Cream SPF 30 By La Prairie) - לרכישה בסניפי הרשת! לרשימת הסניפים
3. מסקרה ווליום אפקט של איב סן לורן
מסקרה שמאריכה ומעבה את הריסים, נמשחת בקלות על הריסים ונשארת עמידה במהלך הימים הארוכים שלי. אני יכולה להיות רגועה גם במהלך פגישות של שעות שהיא לא מתפוררת או נמרחת.
מסקרה ווליום אפף אוסיל Mascara Volume Effet Faux Cils Yves Saint Laurent - לרכישה
4. הקחל של גרלן בצבע שחורעוד מוצר שאני מורחת על עיניי בבוקר ולא זז עד סוף היום בזכות היותו מאוד חזק, עמיד וכהה ואני לא מחליפה אותו באף עפרון אחר.
קחל (Kajal BY Guerlain)- לרכישה בסניפי הרשת! לרשימת הסניפים
מהו סוד הטיפוח הכי גדול שלך?
פעמיים בשבוע אני משתמשת בפילינג גרגרים לפנים של לה פררי (La Prairie Exfoliating Cleanser) ולאחר מכן מסכת ניקוי של שיסיידו מסדרת Shiseido The Skincare המצמצמת נקבוביות ומסירה תאים מתים. ניקוי יסודי של עור הפנים חשוב מאין כמותו במיוחד כשהעור מאופר מרבית שעות היממה.
וסוד האיפור?
במקום סומק אני משתמשת על עצמות הלחיים בפודרה משזפת של סטנדל שעושה גם הצללה ומפזרת אותו מהרקה לכיוון הלחי.
סטנדל פודרה משזפת Teint Poudre Stendhal - לרכישה
מהו המוצר הכי חדשני שנמכר כרגע ברשת?
אני מאוד נלהבת ואוהבת שני מוצרים שנמכרים בבלעדיות ברשת אפריל כרגע:
פלטת הקונטור של סמאשבוקס: אשר מגיעה בשלושה גוונים ומאפשרת לכל אחת לפסל את פניה כמו מקצוענית!
פלטת קונטור smashbox contour kit Smashbox - לרכישה
סרום הידרו אקטיב ביפאז של ז'אן פיובר
אשר מגיע בתרסיס דו פאזי במרקם מימי שניתן לנער ולהתיז על כף היד ואז להטפיח על הפנים. הסרום כולא את הלחות בעור ל-24 שעות ומתפקד כמו אמבט לחות לעור. השוס הוא שניתן להשתמש בו גם על איפור והוא סוד מנצח למי שזקוקה לריענון במהלך היום - חובה בכל תיק ובמיוחד בטיסות בהן העור נוטה להתייבש!
סרום הידרו אקטיב ביפאז (Hydro Active Biphase Bain complet d'irrigation visage By Méthode Jeanne Piaubert)
איזה מותג את הכי גאה שהבאת לרשת?
אנחנו מאוד גאים שמותג הבוטיק L’artisan Parfumer שידוע כמאוד בררן וסלקטיבי בחר ברשת אפריל כבית שלו במדינת ישראל. זו בחירה שעבדנו קשה מאוד עבורה ואנחנו גאים להציע את בשמי המותג המדהימים לכל לקוחות הרשת און ליין וגם בסניפים נבחרים.
איך את מגלה מותגים חדשים?
מלבד התערוכות בהן אני מסתובבת בעולם אני גם מכורה אמיתית לעולם היופי. בשעות הלילה המאוחרות אני משוטטת לי בהמון אתרי אינטרנט וחשבונות אינסטגרם ומחפשת את המותגים הקטנים והנישתיים וגם את הגדולים ביותר, מבקרת באתרי רשתות הקוסמטיקה הגדולות בעולם כמו ספורה, קולט ובון מרשה ותמיד דואגת להביא לצרכן הישראלי את הטרנדים העדכניים ביותר.
אילו טרנדים או מגמות את רואה שתופסים תאוצה לאחרונה בעולם היופי?
אין ספק שטרנד בשמי הבוטיק משתלט על העולם. אפריל היא חלוצת הבוטיק בישראל, אנחנו מייבאים בשמי בוטיק לארץ כבר יותר מחמש שנים ורואים תנועה מאוד גדולה של לקוחות לכיוון מותגים אלה. ניכר כי המון אנשים מחפשים את הניחוח שייחודי להם וכבר לא רוצים להריח "כמו כולם". באפריל אנחנו מציעים 15 מותגי בוטיק אשר מצליחים מאוד בעולם והטרנד הולך ומתחזק בישראל במיוחד בשנה האחרונה.
Warm Cotton By Clean,הבושם וורם קוטון של המותג Clean הוא אחד מבשמי הבוטיק המבוקשים ביותר ברשת - עכשיו לרכישה באתר!
אילו טיפים את יכולה לתת לבחורה שרוצה להצליח בעולם העסקים?
הכי חשוב – להאמין בעצמך! אני גם ממליצה להתחיל מלמטה ולהשתפשף בכל התחומים של העסק. חשוב גם לדעת לנצל בחוכמה את היתרון העיקרי שלנו כנשים – היכולת לעשות מולטיטאסקינג ולפקח על מגוון נושאים בבת אחת. אני ממליצה לכל אישה שרוצה להצליח בעולם העסקי בכל זירה, גברית ככל שתהיה, להאמין ולדעת שאם את משקיעה מזמנך, צוברת ידע ולא חוששת, השמיים הם הגבול ותגיעי לאן שרק תרצי.
מירב אליהו, סמנכ"ל שיווק רשת אפריל