נזהיר מראש שאם עדיין אין לך בושם בוטיק במגוון הבשמים שלך, הכתבה הזו תעורר בך רצון ותשוקה עזה לרכוש אחד במהרה. לפני שנתחיל למנות את היתרונות של בשמי הבוטיק נתחיל בהסבר קצר- מה הכוונה בבושם בוטיק?
בשמי הבוטיק נקראים גם בשמי נישה, כלומר הם נכללים בקטגוריה משלהם בעולם הבישום, יש בהם משהו ייחודי, מהפנט ומשכר. בעידן שבו אנחנו חוגגים אינדיבידואליזם, מקוריות, יצירתיות ותעוזה, טבעי כי תקום קטגוריית בישום חדשה, שאינה מצייתת לחוקים ומאפשרת לכל אדם לבטא את עצמו באמצעות ריחות ועיצובים ייחודים. יש הטוענים שאת תהליך יצירת בושם בוטיק ניתן להקביל לעולם האומנות, ליצירת שיר או ציור. ואילו הבושם, משקף חגיגה של ניחוחות שנועדו לעורר רגשות להעמיק זיכרונות ולהשאיר רושם חזק. לכל בושם בוטיק יש אמן שנחשב לבשם בשפה המקצועית יקראו לו "נוז" כלומר "אף" שהוא נחשב למאסטר של הניחוחות. אותו "אף" הוגה את הניחוח הייחודי ובוחן בקפידה את המרכיבים והחיבור בניהם שיתאימו להשראה שלו.
עכשיו כשהבנו קצת את הרקע והאמנות של עולם הבישום, נעבור ליתרונות של בשמי הבוטיק משאר הבשמים:
נתחיל מהבסיס, מחומרי הגלם המרכיבים את בשמי הבוטיק.
לרוב משתמשים בחומרי גלם טבעיים וייחודיים שלא תמצאו אותם ביצירת הבשמים המסחריים. שימוש במרכיבים אלו דורש פחות מעורבות של כימיקלים היכולים לגרום לאלרגיות או תגובות בעור. למשל שימוש בשמנים אתריים איכותיים, פרחים נדירים ותמציות פרי, אשר רוקחים בעבודת יד. הניחוחות האלו לא שגרתיים, קשה יותר להשיג אותם, הם יקרים יותר, הם נועזים, מסעירים, מעושנים וסקסיים.
ייחודיות, היא חלק בלתי נפרד מבשמי הבוטיק.
כבר אמרנו שהבשמים האלו מורכבים מחומרים מאוד ייחודיים, נדירים, קשים להשגה, לכן הם גם נמכרים במהדורות מוגבלות, את בשמי הבוטיק לא מוכרים בכמויות גדולות כמו הבשמים המסחריים. הם בדרך כלל לא נגישים לכלל הציבור, הם אקסקלוסיביים. אם את מחפשת ייחודיות, מקוריות ויצירתיות אלו הבשמים שכדאי לך לשקול להוסיף למבחר הבשמים שלך.
תהליך, על מנת ליצור בושם בוטיק מיוחד גם דרך היצירה שלו צריכה להיות מיוחדת. תהליך בחירת תווי הריח הוא חשוב ביותר, יש בדיקה מאוד קפדנית על המקור של תווי הריח, מאיזה מדינה הם מגיעים, באילו תנאי מזג אוויר הם הכי יעילים, באיזה שלב לקטוף אותם ובאילו חלקים של הפרח כדאי יותר להשתמש. המחקרים הללו הם חלק בלתי נפרד מתהליך היצור של בשמי הבוטיק והניחוח העמיד והבלתי נשכח. יש השקעה וחשיבה עמוקה לכל ניחוח. התהליך מתייחס גם לבחירה בקפידה של הבקבוק, העיצוב שלו, ההשראה של ה"אף". הכל מתחבר ליצירת אמנות מושלמת.
ריכוז, רמה אחרת של ריכוז תמציות הריח בהחלט תשפיע על הבחירה שלך בקניית הבושם הבא. בשמי הבוטיק מכילים ריכוז תמציות גבוה של עד 32% - הנתון הזה מספר לנו בצורה מובהקת למה בושם בוטיק שווה יותר. בעוד שלבשמים שאנו מכירים מסוג E.D.P יש ריכוז תמציות של 15%-20% בשמי הבוטיק נמצאים בפער עם הריכוז הכי גבוה בשוק. את בטח שואלת את עצמך למה חשוב ריכוז גבוה?
התשובה היא שריכוז שכזה מעניק לבושם ניחוח עם עומק, ריח עשיר, עוצמה ואיכות יוצאת דופן. למי שמחפש את ההכי טוב ומוכן להשקיע בבושם איכותי.
צריכה עוד שכנוע? כאשר "תלבשי" בושם בוטיק בריכוזיות כה גבוהה, עמידות הבושם תחזיק איתך לאורך כל היום, האפקט הזה שאת עוברת וראשים מסתובבים, שגם אחרי שעזבת את המעלית יודעים שזה הריח המהפנט שלך שם. זה השובל ריח העוצמתי שתשאירי אחרייך וזאת הסיבה שלך להשקיע בבושם בוטיק.
אפריל ידועה כחלוצה של ייבוא בשמי הבוטיק לישראל, וכמי שזיהתה לראשונה את הביקוש האדיר של הקהל להיחשף ולרכוש בשמי נישה. להביא את בשמי הבוטיק שמציגים עולם של ייחודיות, יצירה וחדשנות ללקוחותיה. אפריל מזמינה אותך להיפתח לעולם חדש של ניחוחות ולגלות מהי עוצמה.
ליאת דנוביץ'
מנהלת הדרכה